Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu da bozmuş. rezil bir istatistik. manuel müdahale ettikleri bariz belli. bugün full şirkete çalışmışsın hocam.
Tamamen katılıyorum dediklerinize,düzelmezse bırakacağım zaten,rezillikten başka birşey değil