Son 3 gündür yabancı siteler bile kuruş saydırıyor arkadaşlar, boşuna çalıştırmıyor ama kesinlikle emeğin karşılığı değil. Ya bir güncelleme geldi ya da ücretsiz reklam dağıtımı falan var. Gerçi güzel haberi birkaç hafta önceden vermişti google, reklam dengesi özelliği kaldırılıyor diye. Şimdi işin yoksa reklam ayıkla.