Yurtnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu soruyu sorduğuna göre kendini geliştirmeye çalışıyorsun.
Bu yüzden tablo yapın yanlış.
Yukarıda ki yorumda da belirtildiği gibi “ilişkisel veri yapısı” “nesne yönelimli programlama” bu kavramları araştır.
evet hiç denemediğim bir yöntem olacak bu şuan, tek tabloda siteyi bitirmek. Ve sonradan modül modül gideceğim güncellemeler olacak. Araştırıyorum.