Geçenlerde yazlık evine Baymak aldım ben, gayet iyi tavsiye ederim. Yıllardır mevcut ihlas vardı onda dediğiniz gibi su çok az akıyordu. Baymakla değişince gözle görülür şekilde su arttı ısıtmasıda güzel.