Tebrikler çok iyi prim kastın dostum dışarda ekmek bedavayken birisinin onu alıp başkasına satması o adamın para kazanması ne kadar doğruysa domaincilerin biz bu işten para kazanıyoruz paylaşma demesi o kadar doğrudur. (Eğer bedava olsaydı)Bunu öğren sadece. Öyle bir taktik olmaz olamaz çünkü reg firmasına küçükte olsa fiyat ödemen mecbur olmasa bile en az kredi kartı bilgilerini girmen gerekir 2.yıl ödeme zorunlu olur zaten