BARLO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamp severlerin toplandığı bir platform olsa mükemmel olmaz mı hocam?
Ne sen sor, ne ben söyleyeyim...
Tüm grafik işlerin hazır yeterki işe giriş hocam.