aramıza hoşgeldin hocam ,
2008 yılından beri aktif olarak kullandığım.
1 yıldırda aynı reklam verdiğim sitemi suspendledi, 3-4 kere mail attım, kimlik ve kartımı cekıp gonderdım,
yinede birşeyler ihlal ettin falan diyorlar.
direk irlanda adwords müşteri hizmetinin iletişim mailini bulabilirseniz ona mesaj atın, ben bulamadım.
Durum vahim diyosunuz hocam.. teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için