düşseki çok büyük bir yankı yapar ve devlet görevlileri giderki haberlere yüzdeyüz düşer sadece bir ışık var çünkü
Tabi o da bir ihtimal. Ben atmosferden parçalanıp çakıl kadar kalmış bir meteor olduğunu düşünüyorum.
Küçük olduğu için ses oluşturmamış olabilir diye düşünüyorum.
Resmi kaynaklar olayın aslını açıklayacaktır.