Tor un ISP lerde engelli olması gerekiyor ? Yanlış mı biliyorum.
Teşekkürler.
VPn ile indirip giriş yapıp çalıştırabilirsin. Bugün hizliresim'e erişimi engellediler 6 saatliğine. Çocuklarla ilgili görüntüler atmışlar, filtremiz olmasına rağmen aşmayı başarmışlar interpol'den direk ip block + site yayını durdurma geldi. Yükleyen iplere baktığımızda TOR çıkıyor, interpol bizimle uğraşmak yerine TOR kullananları direk tespit edebilirlerdi. Ulaşamadıkları için direk sorunu bizden çözmek istediler. Hatta mail bile attılar interpolden bana.
TOR nasıl ulaşılmaz olur onu da anlatayım diyeceğim de en güzeli anlatmamak
Kısaca kaçmak isteyen kaçar, ama kaçmak isteyenin niyeti bozuktur zaten.