üç ip dedin mi iş değişiyor işte. insan üç ip de durmazki. hergün modemi açar kapatır mesela. siz tavsiye istemişsiniz biz de fikrimizi söyledik. ama siin amacınız programın reklamını yapmakmş. senin yapacağın bottan şu forumda en az 10 tane var. o deidğin özellikleriyapıyor zaten. benim dediğimden bir tane var.
Amacım reklam değil hocam,fikir almak. Biz vdste çalıştırmaya yönelik düşündük,sonuçta sürekli çalışacak bir program,bilgisayarı sürekli açık tutmaya gerek kalmaz mantığıyla yani. Ama dediğiniz doğru,İP sınırlaması koymak şu etapta yanlış olur,ilk programımız olacak sonuçta.
Hiç anlamıyorum lisanslama ile ilgili mantıklarınızı ip ye bağlamaktansa adam istediği makinede tek giriş hakkı verecek şekilde bir login ile lisanslama yapabilirsiniz çünkü bu iş ile uğraşanlarda sabit ip veya sürekli aynı ip kullanımı yok o yüzden sıkıntı yaşayacaklardır. Bu konuda siz yazılımınızda fark yaratın ip yerine farklı şekilde lisanslayın gerekirse adam istediği yerde programı kullansın sonuçta o hakkı satın alıyor..
Süreli kullanım düşüyoruz hocam. Örneğin aylık 30TL ücretle ancak sınırsız IP'de,istediğin kadar bilgisayara kur yada IP değiştir farketmez. Süresiz sürüm ise bir senelik fiyatına vereceğiz.