Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hiç anlamıyorum lisanslama ile ilgili mantıklarınızı ip ye bağlamaktansa adam istediği makinede tek giriş hakkı verecek şekilde bir login ile lisanslama yapabilirsiniz çünkü bu iş ile uğraşanlarda sabit ip veya sürekli aynı ip kullanımı yok o yüzden sıkıntı yaşayacaklardır. Bu konuda siz yazılımınızda fark yaratın ip yerine farklı şekilde lisanslayın gerekirse adam istediği yerde programı kullansın sonuçta o hakkı satın alıyor..