Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır bakacağım hocam.

Tek lisans için 3 ip'de çalıştırma hakkı olacak hocam,proxy pek çok arkadaşın işine yarıyor siz istemiyorsanız kullanmazsınız İnsan gibi davranmasından kastımzaten aynı sizin gibi tarayıcıyı açıp siteye girerek yani normal kullanıcı gibi iş yapması,ban riskini düşürüyor böylece.Hatta mola zamanlarında sosyal medya sitelerine falan girip dolaşıyor
üç ip dedin mi iş değişiyor işte. insan üç ip de durmazki. hergün modemi açar kapatır mesela. siz tavsiye istemişsiniz biz de fikrimizi söyledik. ama siin amacınız programın reklamını yapmakmş. senin yapacağın bottan şu forumda en az 10 tane var. o deidğin özellikleriyapıyor zaten. benim dediğimden bir tane var.