teb sk zamanlarda komisyonlari abartmis diyorlar sanirim
Bu konu hakkında tavsiyelerimi dinlemenizi tavsiye ederim

Yurtdışından aylık ödeme alıyorum payoneer üzerinden.
Payoneer kart ile TEB ödeme yapıyor ancak şöyle bir durum var, çekmeye çalışıyorsunuz parayı vermiyor ama çekildi olarak görünüyor. Yani bildiğiniz paranın üzerine yatıyor Teb.
Payoneer firmasının Türkiyede herhangi bir muhattabı olmadığı için bankalar bu tarz durumlarda paranızın üzerine cidden yatmaya çalışıyorlar. Eğer çekebilirseniz de ciddi komisyon oranları koyuyorlar. En temizi SWIFT ile almak 3-5 gün gecikiyor ama kafanız rahat oluyor.
Google üzerinden payoneer teb şikayet yazarsanız yüzlerce mağduru görebilirsiniz.
hocam ilginc bir durummus bu. benim payoneet karttaki parami cekmem lazim,swift nedir bilmiyorum ama
%5 kadar kesinti yapıyor teb. 1000 dolar çekerseniz 50 dolar kesinti olur.
hocam enpara vs hakkinda bi bilginiz varmi finansbank daha dogrusu
Yüksek tutarda çekiyorsanız turistlerin çok olduğu yine yoğun yerlerdeki atmlerden çekim yapın(teb) hiç başıma gelmedi para vermeme olayı, ama yaşanlar çok.
Ankarada yasiyorum hocam bugun keciorende denedim alamadim hem doviz yoktu hem de bi atmde hata verdi
TEB, ancak komisyonu felan hesaplayıp çekin derim. Mesela komisyonlarla birlikte hesapta 9 dolar kalacak diyelim siz 10 dolar yazdınız parayı vermediği gibi her seferde 1 dolar kesinti yapıyor.
komisyon oranlarini bir turlu bulamadim hocam sikayetvarda felan %10-15 kesti gibi konular var
TEB eskiden komisyonsuzdu. sadece mastercard komisyonu vardi %2.
Artik TEB kendisi de komisyon koydu. Birkac modern finansbank atm'leri de doviz vermektedir, onlarin komisyonu var mi yok mu guncel bilgim yok.
Korona'dan sonra cekeceginiz tutarlar 2000-3000 ustundeyse bin ucaga gidin vize istenmeyen bir balkan ulkesine, hem gezmis olursunuz hem de paranizi cekersiniz komisyonsuz
hocam para cekmek icin yurtdisina cikacak para malesef yok 😁 ben de finansbanki felam merak ediyordum bilmiyorum var mi bugun bi atmden denedim doviz veremiyoruz dedi