otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen başka yerleri boşver gel burayı alalım sana.

https://www.sahibinden.com/ilan/emla...39490635/detay

Devre mülk gibi kullanırız 🤣🤣🤣

Ev vasat ama manzara güzelmiş 😀

Orada eve ihtiyaç yok, tanidik var 😉
Deniz kenarinda yazlık alayımda siz gelirsiniz misafirliğe