TEB eskiden komisyonsuzdu. sadece mastercard komisyonu vardi %2.
Artik TEB kendisi de komisyon koydu. Birkac modern finansbank atm'leri de doviz vermektedir, onlarin komisyonu var mi yok mu guncel bilgim yok.
Korona'dan sonra cekeceginiz tutarlar 2000-3000 ustundeyse bin ucaga gidin vize istenmeyen bir balkan ulkesine, hem gezmis olursunuz hem de paranizi cekersiniz komisyonsuz