Bu konu hakkında tavsiyelerimi dinlemenizi tavsiye ederim Yurtdışından aylık ödeme alıyorum payoneer üzerinden.

Payoneer kart ile TEB ödeme yapıyor ancak şöyle bir durum var, çekmeye çalışıyorsunuz parayı vermiyor ama çekildi olarak görünüyor. Yani bildiğiniz paranın üzerine yatıyor Teb.

Payoneer firmasının Türkiyede herhangi bir muhattabı olmadığı için bankalar bu tarz durumlarda paranızın üzerine cidden yatmaya çalışıyorlar. Eğer çekebilirseniz de ciddi komisyon oranları koyuyorlar. En temizi SWIFT ile almak 3-5 gün gecikiyor ama kafanız rahat oluyor.

Google üzerinden payoneer teb şikayet yazarsanız yüzlerce mağduru görebilirsiniz.