Adabı sizden öğrenecek değilim. Bir problem varsa buranın moderatörleri var. Reportlarsınız sorun varsa mesajım silinir konu kapanır. Herkes üzerine düşeni yapmalı. Ben lüzum üzerine istediğim yere istediğimi yazabilirim FORUM ADABI budur.
Bunca zamandır öğrenemediğinizi ben size öğretmekle uğraşmam zaten. Her gördüğümde report ediyorum

Bi gün elbet bakıp gerekeni yaparlar. İyi forumlar.