Adabı sizden öğrenecek değilim. Bir problem varsa buranın moderatörleri var. Reportlarsınız sorun varsa mesajım silinir konu kapanır. Herkes üzerine düşeni yapmalı. Ben lüzum üzerine istediğim yere istediğimi yazabilirim FORUM ADABI budur.
programını tanınacağına ver adama programı özelden incele diyebilirsin imzamdaki program diye vurgulanıza gerek yok bence