mavikont adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlıyorum. Fakat her konuda yaptığınız şey bu sizin. Socialde tokenle nasıl pinlerim diye sorana bile bu yazılımım var isterseniz göz atın felan. Forum adabına uymuyor yaptığınız şey. Madem fikir sunmak istiyorsun bunu programını vurgulamak yerine doğrudan neden sunmuyorsun?
Adabı sizden öğrenecek değilim. Bir problem varsa buranın moderatörleri var. Reportlarsınız sorun varsa mesajım silinir konu kapanır. Herkes üzerine düşeni yapmalı. Ben lüzum üzerine istediğim yere istediğimi yazabilirim FORUM ADABI budur.