Kargoyu şubeye veriyorsunuz bunda bir sıkıntı yok. Alıcı tarafın şubesindeki kota dolduysa kargo gönderilmiyor. Böyle bir kargom bekledi 4 gün bekledi. Karşı tarafa göndereceğim kargo da erken vermeme rağmen ertesi gün akşam yola çıktı.
İki şart koşmuşlar bildiğim kadarıyla öncelik gönderici kotası, Gönderici kotası açık olduğunda Alıcı şubenin kota durumuna göre çıkış yapıyorlar.. Bence en azından şuanda kargoları sistemlerine alıp aktarma bölgelerinde bekletmeleri Müşteriler en azından baktıklarında nerede olduklarını görebilirler aynı zamanda kayıplarında önüne geçilebilir.