Kargoyu şubeye veriyorsunuz bunda bir sıkıntı yok. Alıcı tarafın şubesindeki kota dolduysa kargo gönderilmiyor. Böyle bir kargom bekledi 4 gün bekledi. Karşı tarafa göndereceğim kargo da erken vermeme rağmen ertesi gün akşam yola çıktı.