1. olan ren geçişi çok var gibi geldi gözüme. 2. olan daha çok hoşuma gitti. Hayırlı olsun şimdiden
Teşekkür ediyorum tekrardan

daha iyi projeler sizlere insallah

Birincisi GTA 5'in açılış ekranındaki geçişlere benziyor daha güzel
Benzetme güldürdü hocam

teşekkür ederim.