Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. olan ren geçişi çok var gibi geldi gözüme. 2. olan daha çok hoşuma gitti. Hayırlı olsun şimdiden
Teşekkür ediyorum tekrardan daha iyi projeler sizlere insallah



kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisi GTA 5'in açılış ekranındaki geçişlere benziyor daha güzel
Benzetme güldürdü hocam teşekkür ederim.