Buna benzer bizim köyde de oluyor galiba (emin değilim) bu biraz büyükmüş tabi. Zehirli olduğunu düşünmüyorum ama tedbiri elden bırakmayın. İmkanınız varsa bir soruşturup önlemini almanızı tavsiye ederim.