GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, güzel bir seçenek daha ama bana instagram ı anımsatıyor biraz o yüzden arada mavi var
1. olan ren geçişi çok var gibi geldi gözüme. 2. olan daha çok hoşuma gitti. Hayırlı olsun şimdiden