Kota diye bir şey olduğunu ilk defa duydum geçen ay n11 den baya alışveriş yaptım demek bundan dolayı geç kargoya veriliyormuş önceden siparişi verdiğimde öğlene kadar kargoya verilirdi simdi 4 güne kadar kargoya verilmesi sürebiliyor aslında çok kolay çözümü var bu işin kota biraz kolaya kaçmak olmuş