Kargo işi cidden ciddi yatırımlar isteyen bir söktür. Marka olmuş 6 firma var bir çırpıda sayabileceğimiz. İrili ufaklı da 3-5 tane onun dışında sektöre yatırım yapan yok. Sektörü denetleyen var mı yok mu ondan bile emin değilim. Tekelleşen bu firmalar kendilerini geliştirmek yerine oturmuş sistemin parasını yiyorlar gibi geliyor. Sektöre yine bu 5-6 firma gibi sağlam firma girmediği sürece kargolarda bir gelişme beklemeyin. 80 milyonun kargosunu 6 firma taşıyor düşünsenize ? Ne kadar az değil mi ? Bu sayı 20-30 olsa durum böyle olur mu ?

Gelişen E-Ticaret ile kargo firmaları da ne kadar yetersiz olduğunu görsünler artık. Çünkü E-Ticaret var olduğu sürece bu kargolarda ki yoğunluk hiç bir zaman 10 yıl önceki kargo sayılarına düşmeyecek. Birde toplum olarak rahatı sevdiğimiz için her şeyi internetten alıyoruz. Kargocularla bir konuşun neler taşıyorlar neler. Adam 2 kilo domates alıyor internetten. Alamaz mı ? Tabi ki de istediğini alır ama o zamanda böyle yığılmalar oluyor. Geçen Sürat kargo geldi acente sahibi kendi dağıtıma çıkmış. Düşün adam iş yeri açmış patron yetişemiyor dağıtıma kendi arabası ile çıkıyor neden çıktın diyorum şubede 2000- 3000 adet kargo birikti diyor düşünün artık. O Adam onları eritmeye çalışırken bizde sinir küpü oluyoruz kargom neden gelmedi diye. Buna bende dahilim ama dinleyince, şubeye gidip şubelerin yığılmalarını görünce gerçekten insan hak vermiyor da değil.