Turkiyede kargo dagitim agi nerdeyse 10 sene oncesiyle ayni. 10 sene oncesi ve bugun kargo gonderim sayisi ise eminim birkac yuz kat artmistir.

Tek cozum daha fazla kargo noktasi, daha fazla calisandir. Ama bunlar hep gider oldugu icin ve sirketler kole istedikleri icin daha fazla calisan almak yerine var olan calisanlara fasladan is yuku ve fazladan mesai yaptirmaktadir.
kargo calisanlari orgutlenip is yapmama grevi yapmadigi surece de bu sorunahic bir kargo sirketi kulak asmayacaktir.