univerakadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana diyorsunuz galiba? İnsansız hava aracı da bir uçaktır. Havacılık çalışanıyım, bence gereksiz konuşmayalım. Siz ADAP101 ile başlayın bence. Size wikipedia linki bırakıyorum okuyup öğrenmeniz için:https://en.wikipedia.org/wiki/Unmanned_aerial_vehicle

Adamın neyi kasıt ettiği oldukça açık. Yerli uçak denilince yolcu uçağı anlaşılır.
2011'de Yerli uçağımız göklerde reklamında da yolcu uçağı kasıt edilmektedir.
Şova gerek yok.