Birincisi; Konuyu moderatöre bildirmeniz lazım.
İkincisi; Forumda dolaşan küçük bir nokta var. Ona denk gelirseniz bu yazı çıkar. Bir anlamı yok
Çok teşekkür ederim moderatöre nasıl bildirebilirim son olarak bunu öğrenebilir miyim? Hangi moderatöre nereden bildirmem gerekiyor?
Tatlı bir detay olmuş bu arada o nokta ve kalplerin çıkması