Konu
2 Adet forum içi sorum var
26-05-2020, 20:54:46
#2
HeavenBey
2-) Forumda gezen siyah nokta gibi varlık = Sebastiyan
forum kurulduğundan beri var sanırım. Fare imleci noktanın üstüne geldiği zaman o yazı çıkıyor.