Borsa'da al sat botları yapmak aşırı ciddi durumdur. Kaç yıldır sektördeyim ve görmediğim denemediğim bot kalmadı.
Bazı botlar diğer borsa botlarını takip ederek yüklü işlemlere göre al sat yaparlar, bazı botlar geliştiricinin yaptığı algoritmalara göre işlem yapar ki bu gibi işlemler sürekliliği olabilcek işlemler değil özellikle kriptoda belirli zamanlar da işlem şekilleri değişir ve yeni algoritmalar üretmek gerekir. Daha burada yazamıyacağım bir çok faktör var. Bu gibi ürün satışları kırtasiyede kalem satmak gibi değildir. Borsada işlem yapmak ciddi bir iştir. Hele bu işleme aracılık edecek ürünler daha ciddi ve sorumluluğu olan ürünler olmak zorunda.
senin kadar düşünebiliyorum bende

ona göre dizayn edildi. işlemler açık ve şeffaf. takip edebilirsin. ayrıca para ile birşey satmıyorum. isteyen bakar beğenirse takip eder isteyen bakmaz basit.