pasabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik derken cron mantığı ile mi çalışıyor yani proxy, sunucu gibi olaylara girmeden mi pinliyorsunuz yoksa token ile mi?
Sunucu'da calısıyor herşey.
Proxy kullanıyorum ama resimleri sıkıstırıp gonderiyorum daha az trafik harcaması için.