TOLQA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, tamamen otomatik calısıyor herşey.

Buda forum da yazılımı yazarken yardımcı olan arkadaşın istatiskleri.

https://prnt.sc/so6ajj (istatistikleri daha güncellenmemiş)
Otomatik derken cron mantığı ile mi çalışıyor yani proxy, sunucu gibi olaylara girmeden mi pinliyorsunuz yoksa token ile mi?