B ve C segment araçlara gidip km si düşük diye yüksek meblalar vermeyin. D segment araç alın ki mondeo jaguar, talisman, latitude , mercedes c180, WV passat , CC, bu araçlar D segmenttir ve hakettiği konfor ve güvenliği sunar size.
Çoğu kişi onu alacağına onu al der ama nedenini demez.
Ben Mondeo aldım nedeni Sedan, normal araçlardan daha geniş. Airbag sayısı fazla. Konforu fazla. Yol tutuşu fazla ve en az arıza çıkaran araçlardan. Ben geçen sene ertelemeden direk aldım ve 200bin kmde aldım aracımı şu anda 212 bin kmde. Satar mıyım ? satmam çünkü bu konforda tekrar araç alsam üstüne 30-40 koymam lazım.
Egea, Fluence vs bunlar sadece filo ve şirket aracı olur konfor aracı olamaz.