Canersz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@BTC; adli hocama cok tesekkur ederim. Kendisi su karantina zamanlarinda gerek uslubu gerek samimiyeti gerek kibarligiyla azcikta olsa moral katti. Kendisinden freepik hesabi aldim. Destek olmak amaciyla bu konuyu aciyorum. Satis konusu: https://www.r10.net/account-amp-lisa...-308378-a.html
aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@btc; adamdir)
Yiaaaaaa. Bu iltifatları hak edecek ne yaptım. Ben teşekkür ederim Dostlarımmm