@BTC; adli hocama cok tesekkur ederim. Kendisi su karantina zamanlarinda gerek uslubu gerek samimiyeti gerek kibarligiyla azcikta olsa moral katti. Kendisinden freepik hesabi aldim. Destek olmak amaciyla bu konuyu aciyorum. Satis konusu:
https://www.r10.net/account-amp-lisa...-308378-a.html