iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ürün geldi ben kullanıyorum ürünü sorun şurada ürün gelmeden parada geldi 😂 şuan parada bende üründe bende Zaten paramı 2 hafta hapsettiler diye kızgınım bu rağmen yine aradım paralarını vermek için artık ararlarsa gönderirim uğraşmakta istemiyorum para vermek içinde peşinden koşmak istemiyorum firmanın 😂
aynı ürünü tekrar sipariş veer hocam adres bilgisini vs. nokta koyarak boş bırak kalsın orda D: