boşver hocam o zaman önce kargo gelsin bak kargona sıkıntı yoksa o zaman ulaşırsın baktın sıkıntı var geri gönder firmaya veya kargoyu hiç teslimde almayabilirsin yani anlamadım şuan

nasıl bir firmaymış para lazım değil heralde
Hocam ürün geldi ben kullanıyorum ürünü sorun şurada ürün gelmeden parada geldi 😂 şuan parada bende üründe bende Zaten paramı 2 hafta hapsettiler diye kızgınım bu rağmen yine aradım paralarını vermek için artık ararlarsa gönderirim uğraşmakta istemiyorum para vermek içinde peşinden koşmak istemiyorum firmanın 😂