iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam olay yeni değil yaşadığım bu olayın üzerinde yaklaşık 10-11 gün geçti. Sokağa çıkma yasağı yokkende ulaşılmıyor firmaya, zaten şikayetvara baktım hergün bır sürü Kargo şikayeti var, ulaşamayan var, nisan ayından bu yana kargo bekleyenler var.
boşver hocam o zaman önce kargo gelsin bak kargona sıkıntı yoksa o zaman ulaşırsın baktın sıkıntı var geri gönder firmaya veya kargoyu hiç teslimde almayabilirsin yani anlamadım şuan nasıl bir firmaymış para lazım değil heralde