sokağa çıkma yasağından dolayı olabilir hocam. yarın ulaşmaya çalışın..
hayır hocam olay yeni değil yaşadığım bu olayın üzerinde yaklaşık 10-11 gün geçti. Sokağa çıkma yasağı yokkende ulaşılmıyor firmaya, zaten şikayetvara baktım hergün bır sürü Kargo şikayeti var, ulaşamayan var, nisan ayından bu yana kargo bekleyenler var.