neye attın hocam ? biraz birikmiş var benide şeytan dürtüyo :d

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 k cektım borsaya attım suan 6.2 k corona bitişi planlarıma göre 11 k falan yapmıs olacagım 6 k yı geri ödeyip kalan 5 ile takılırım