Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarin bir gun umarim soru cozdurerek, lisans tezini yazdirarak muhendis olmazsiniz...

Odev icin vereceginiz parayi o konuyu size ANLATACAK birine verin, kendinize bir sey katin.
Hocam yorumunuz için çok teşekkür ederim, genel konuştuğunuzu düşünerek üzerime almıyorum. 1. Sınıfım ve ilk dönem calculus-1 i BA ile vermiştim. Fakat yazımda da bahsettiğim gibi bazı sebeplerden dolayı çözemedim. Umarım derdimi anlatabilmişimdir.