Malumunuz site kopyalamak kötü bir şey. Google sevmiyor, özgün içerik arıyor falan...
Bu tür bir siteyi sen ben yapamayız.
Bu tür siteler uzun vadeli olmaz. Adam 301 ayarlamasından tut elinde yedekte domainleride var.
- Yeni bir site açıyor.
- Önce temiz bir içerikle adsense alıyor.
- Bot yazdırıyor. Başlıyor bir çok siteden içerik çekmeye.
Google
bu siteyi yasaklayana kadar alacağını alıyor.
Sonra elinde ki yedek bir domain ile veya yeni bir domain ile aynı işlemlere başlıyor.
Bu tür siteler asla uzun vadeli çalışmaz.