Merhabalar, çekilişle gelen hesapların etkileşim oranları çok düşük ve alımdan sonra takibi bırakıyorlar.
Size zor gelebilir ancak bu şekilde hesap kasanlar var ve ben bu arkadaşlardan hizmet almak için açtım konuyu, teklifiniz için teşekkür ederim. Şimdilik düşünmüyorum
Rica ederim. Yok bana zor gelmesinden ziyade çekilişe gösterilen ilgi reklama gösterilmiyor o sebepten. Yoksa illaki yapan vardır.