Bilg.Muh. sadece adı var. Önceden hevesli olmayan sadece bu bölümün adını duyup gelen çoğu öğrenci üniversiteden sadece diploma alıp gidiyor. Guzel Üni.lerde okumak lazım. Güzel bir üni de okumadım ama çoğu üni aynıdır iş sende bitiyor öğrenmek, kodlama egzersizleri yapmak yine senin elinde bunları yapmazsan okul bitirmenin bir anlamı yok. Bilg. Muh. Gereksiz donanım bilgisi veriliyor bize mikro denetleyici olarak pic anlatılmıştı ama kullanmayacağım diyebilirim saçma sapan kod ezberlemistim. 4 sene okumuş biri olarak tavsiyem ille de bu bölüme girmek istiyorsan mutlaka saha da satisini yapabileceğin büyük bir projeyi üniversite hayatın boyunca geliştir yeni teknolojiler öğren. Üniversite boş, çünkü özel iş ilanlarında bilg. mezunu diye bir ibare yok. İki bölümde boş sen her gün kod yazmazsan.