Dostum selamlar, bu yıl bilgisayar mühendisliği mezunu olacak biri olarak söyleyebilirim ki, müfredatlar çok benzer. Bölüme girdiğimde bambaşka olacağını düşünüyodum. Yazılım mühendisliği okumak eğer yazılım ile uğraşmayı seviyorsan çok daha avantajlı. Bilgisayar mühendisliği ise işin daha çok "business" dediğimiz kısımında. Planlama & Üretme kısmında daha çok aktif. Ancak ülkemizde malesef hala daha "Bilgisayar mühendisi ne iş yapar" sorusunun cevabı "yazılım mühendisi ne iş yapar" ile aynı kapıya çıkıyor.

Kısaca bilgisayar mühendisliği okursan, üniversitenin sana kattığı bilgi birikim ve donanım imkanı ile bir teknoloji firmasında proje yönetimi gibi pek çok yönetim yeteneği gerektiren bölümlerde çalışabilirsin.