Bilgisayar mühendsliği mezunuyum. Eğer matematik ve ingilizce alt yapın iyiyse ve kendimi sürekli geliştirebilirim diyorsan Bilgisayar Mühendsliğini tercih edebilirsin.
Tavsiyem tercih etme.. Nedeni, çok zor bölümama ondan da ziyade her gün abartmıyorum her gün yeni bir teknoloji çıkıyor sürekli kendini geliştirmek zorundasın iş bulabilme için çok stresli bir bölüm olmaya başladı paronaya ediyo adamı artık suyu çıktı iyice