Bynogame'den sıkı pazarlık edip aldığınız skinleri, shadowpay'de dolar ile satabilirsiniz. Ama hesaplamaları iyi yapmak lazım. 3k eden bi bıçakta kesintileri vs. her şeyi çıkınca 200-250 tl kar edebiliyordum.