Mühendislik üzerine blog-sözlük-forum düşüncem var, bunun için marka başvurusu nasıl yaapbilirim? Maliyeti hakkında bilginiz var mı?
Marka başvurusu tpe üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.Başvuru ücreti 250 tl 'dir(tek sınıf ücreti) Eğer isminiz onaylanması durumunda ise 650 tl gibi bir ücret ödersiniz.Tabi başvuru aşaması bilen için oldukça basit lakin bilmeyen için ayrıntılarla doludur.Bu nedenle forumda başvuru işlemi yapan arkadaşlar mevcut.Eğer illaki ben yapmak istiyorum diyorsanız google amca'ya "marka başvuru klavuzu " yazarak pdflere ulaşabilirsiniz.