Merhaba arkadaşlar,
elimde whmcs lisansı bulunmaktadır.
şuan işlerimin yoğunluğu nedeniyle kullanamamaktayım.
ilgilenen olursa kiralamayı düşünüyorum.


teşekkürler.
iyi bayramlar.